sagaarvidsson

21a november

Publicerad 2009-11-21 15:55:59 i Allmänt,

Snart är det lön. Vilket är tur, för jag behöver handla mat. Jag har i stort sett tom frys och kyl. Eller, tom på god mat i alla fall.

Jag har precis ridit Lillen ute, vi har ju haft fantastiskt fint väder idag! Gick ganska bra, inte lika bra som igårkväll, men jag orkade inte riktigt komma till riktig ridning heller, var lite seg i kroppen idag.
Nu börjar det mörkna ute, och vt ni vad som är så underbart? jag har tänt alla fyra ljusen på ljusstaken och sitter här med mörkt rum, Celine Dions julskiva på datorn och så har jag inga måsten för resten av dagen. Underbart.
Jag ska nog baka kalddkaka, jag är extremt godissugen men har lyckats tömma mitt godis förråd redan, plus att jag tömt min chokladkalender nummer två redan. Ujuj.

Just nu är det mysigt att vara jag. Riktigt mysigt. Så nu ska jag bara njuta...
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela