sagaarvidsson

20e november- I'll give you all I can

Publicerad 2009-11-20 12:27:36 i Allmänt,

Ja ni, nu har ju Elin sagt upp sig och Marjut sitter och skickar massor av vidarebefordrade mail till mig från personer som hon tycker verkar lämplig. Men hur vet man det efter ett mail eller två? Visst, vissa har hon ju ringt med. Men ändå. Det säger inte mig så mycket. Jag vet egentligen inte heller vad jag skulle vilja jobba med egentligen men jag har ett måste i alla fall; INGEN SNOBB.

Jag skulle aldrig kunna jobba med någon som går runt och tror att den är bättre än alla andra, eller någon som går runt och klagar på allt och alla. Det får man göra först när man jobbat ett tag, hähä ;)

Nej, seriöst. Jag vet faktiskt inte vad jag ska leta efetr hos folk jag vill jobba med. Elin fungerade det bra med från början, och jag antar att man först vet när man träffar personen. Det var ju ett antal personer här och provjobade för min plats när jag slutade innan de bestämde sig. Så jag får väl köra på det med. Men jag är inte så taggad.

Ska rida Abbe, Ida och Lillen idag! SKa bli kul, sitter nu och väntar på att Elin ska bli klar så att vi kan åka iväg och tanka, för jag måste köpa blåbärssoppa och lite sånt. Jag var ju "dödssjuk" natten till igår. Var därför sjukskriven förmiddagen igår men jobbade resten av dagen sen. Elin har en innestående dag iaf.

Idol ikväll. taggad någon?  I know I am.

Nu ska jag göra a nnat-pusshej

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2009-11-20 13:08:50

svårt de där... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela