sagaarvidsson

18e november- Mina damer och herrar

Publicerad 2009-11-18 17:50:16 i Allmänt,

Vad som såg ut att bli en fin dag slutade i ösregn och nära till minus strecket. Vad är detta? Elin var snäll nog att upplysa mig om att det enligt SMHI varit EN(!!) soltimme i detta område de senaste 17 (WTF!!!) dagarna. Förstår ni nu varför man kanske är mer sur än vanligt? Mer trött, mer sliten.. Inte så konstigt. Jag behöver sol!!

Jaja. Man kan inte alltid påverka världen. Äter köttfärspaj, mums mums. Ska strax ner och rida Bigge, eventuellt Ida eller Abbe med, fritt fram att välja tydligen. Får se vem som blir den lycklige.. hihi

Imorgon kommer hovis, men bara två plus en som ska vara med (krånglig matematik det där..) så det blir en ganska lätt hovisrunda.

Sen skojade Marjut friskt med mig idag, eller hon tyckte det. Själv tyckte jag det lät som en bra plan ;) nog om det, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela