sagaarvidsson

15e november- It's all that I am

Publicerad 2009-11-15 20:57:58 i Allmänt,

haha jag hade kul igår, hoppas companiet hade det med, men who cares? It's all about me ;) hihi
Kan man säga annat än att jag måste ut oftare? Det är nog bara så man orkar jobba som hästskötare i längden...
Nog för att det kan vara påfrestande ändå... Trodde jag skulle svimma när jag klev upp HALV SEX imorse och började fixa gröt (lätt att få ner? -NÄ) för att sedan köra igång med stallet. Jag som inte släckte förens circum tre-tiden. Det var en läskig upplevelse att gå i backen med häst i varje hand samtidigt som man knappt såg marken för att det snurrade så. Men konstigt nog verkar kroppen veta vart den ska bara jag har koll på vilken häst som jag har i vilken hand.

Har inte orkat rida idag, ska fan slänga mig i säng direkt jag slutat blogga. Jag är astrött. Ska jobba ensam imorgon med, och jag längtar inte. Men det funkar. Igen. Imorgon ska jag ialla fall rida Lillen har jag lovat, Elin ska rida Fenny. Sedan får vi väl se om någon mer behöver ridas, annars är det nog Ida på tisdag och några till då istället. Mycket ridning denna vecka som det ser ut. Inte för att jag klagar, det här är livet jag valt ett år till.

Marjut frågade idag när jag vill ha Marina. Troligtvis efter jul. SKOJ. Jag vill jag vill och jag vill. Marina hästen alltså, för att undvika missförstånd ;) Precis den sortens häst jag behöver i alla fall, bra blandning sen när med resten av de jag rider. Dock vet jag inte hur det kommer bli med vissa. Just nu känns det som om jag rider så mycket jag orkar och så mycket jag hinner med. Jobbet kommer ju i första hand. 
 
-Nu vill jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela