sagaarvidsson

14e november- It's times like these that makes me feel alive again

Publicerad 2009-11-14 16:42:11 i Allmänt,

Jag är en ledbruten stackare. Har ont i lår o rygg. Dessa hästar.. men kul har jag haft! Red ut Lillen en sväng och höll på att sluta i diket efter en blixtsnabb vändning mitt i skritt på långa tyglar med fötterna ur stigbyglarna. Får skylla mig själv, satt och funderade på outfits för ikväll på en häst jag vet är lättskrämd och som fular sig när han blir det. SÅ ja, honom kan jag inte klandra. Nu kan jag bara vara glad att jag av någon anledning (troligen att han är så stor-- halsen räddar upp en) inte hamnade i diket, utan satt kvar där uppe istället...

Red sedan Fenny i ridhuset. Hon var stel och pigg efter att ha vilat i stort sett tre dagar, men jag slängde upp stigbyglarna och red dressyr, så det gick riktigt bra till slut. Inte för att jag gillar henne något mer för det, men det var i alla fall roligt.

Nu blir det kladdkaka, duscha, upp till Siri och kolla i hennes garderob (pinsamt men vi har typ samma klädstorlek..) sen blir det riktig mat och sen party party. SKoj skoj.

Ha det bäst mina vänner, pusshej

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-14 20:26:46

klä dig som en strippa bara, inge mer med det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela