sagaarvidsson

13e november- It's a freaking friday

Publicerad 2009-11-13 09:58:33 i Allmänt,

Jaha ni, idag är det fredag den 13e. Men seriöst, rädd någon? Jag är ganska skrockfull av mig, men defenitivt inte fredag den 13e. Så jaa, jag tror jag tänker gå ut och rida med humöret på topp och utan att vara det minsta orolig. Har en del hästar att rida idag; Abbe, Ida, Lillen och Jugge. Spännande spännande. Det härär verkligen som ett långt träningsläger. No doubt about it.

Ikväll är det Idol, tagga tagga!! Håller fortfarande stenhårt på mina två favoriter Erik och Tove, jag tyckte ju hon var bra förra gången trots att alla andra verkar tycka annorlunda. och allt annat crap, vem bryr sig? Det är musiken jag bryr mig om, inget annat.

VI HAR SNÖ! Nu ligger det snö på taken, underbart!! Så det blri uteridning med i alla fall Babsan idag, sen får vi se vad som händer med resten av gänget. Ha dte bäst så länge, nu ska jag se fortsättningen på the Vampire Diaries som sändes i usa igårkväll. Och just det, jag har ju beställt massa rolig film. Yaaay

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela