sagaarvidsson

10 november-...

Publicerad 2009-11-10 21:41:01 i Allmänt,

hm, just nu känns det konstigt. Det här med julen verkar bli ett problem, men vi får lösa det på något sätt. Jag som är så besatt av julen. Kanske vore det bra med avvänjning. Eller. Jag vet ärligt inte. Alla sätts vi inför olika prövningar, det finns alltid någon som måste jobba en julafton, och man får försöka skapa en bra kompromiss. jag vet inte. Som bossen sa så ska vi inte kasta oss iväg alldeles ännu, men det kan vara bra att vara förberedd.

Här kommer i alla fall en fortsatt plan som jag och Marjut diskuterat nu ikväll;
* Jag köper stoet Marina och rider under min tid här, börjar träna hoppning och bli säkrare ryttare
, för att kanske tävla ordentligt när jag flyttar hem
* Jag stannar 12 månader, ungefär.

Det var det i stora drag, i alla fall de detaljer som jag diskuterar så här öppet. Andra intresserade hör av sig via tele.

Vi lastade Carlos för första gången nu, och det gick jättebra!! Han var duktig pojken...

Menmen... så äre.. Life sucks hard sometimes, men sen är det ju också så att jag vet vart jag är, kanske kan jag överleva ändå?

Pusshej

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-11 13:35:13

ska du köpa henne och sen får marjut henne eller jag fattar nt? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela