sagaarvidsson

You can't play on broken strings...

Publicerad 2009-05-07 20:51:19 i Allmänt,

Lite så känner jag mig idag. Det är jobbigt idag igen och jag vet att jag inte har rätt att klaga när det finns så många som är arbetslösa, men jag tänker nog klaga lite ändå. För det är inte jobbet det är fel på, det är hos mig problemet sitter. Jag är en klassisk "gräset är grönare på andra sidan!"-person, som alltid vill vara där jag inte är. Ni vet, jag kan föreställa mig hur det är att sitta hemma igen uppkrupen i soffan och se på film och allt bara är så mysigt, men när jag väl är där hemma sitter jag och drömmer mig tillbaka till gården och ser mig själv rida på rundbanan och oj så mysigt det är. Jag är nog aldrig nöjd. Det verkar lite så.
Som jag sa till Elin idag, jag är nog mer messed up än jag tror.

Jag fick min Twilight film idag och har redan kollat på allt extra material. NAJS! Däremot har jag inte sett på filmen, för jag har lovat att vänta tills Elin kan se. Och jag har redan varit dum mot henne idag, så jag håller mitt löfte.

Tydligen har vi dåligt inflytande på Siri vi två, enligt Siri själv i alla fall. Vi stod och dansade på stallplan nu på kvällen hon och jag, och så sjöng vi så det galade hos kon. "Elin går alltid och sjunger och du går alltid och dansar! Det är erat fel det här!" Och såklart kan jag inte annat än le och känna mig stolt! Yet another star is borne ;)

Vi galoppade Ginger och Bollen på rundbanan idag efter att ha tagit en kortare sväng i skogen, att den blev kortare än tänkt var helt klart mitt fel och jag har fortfarande dåligt samvete, men när det blir så där svart på himlen vänder jag. Som sagt, mer messed up än jag vet! I vilket fall tyckte Ginger att det var jätteroligt att få gå på lite i tempo, även om vi höll oss till en skapligt samlad galopp då det var hoppträningar för Daniel på grusbanan, och busade lite. Bollen brallade lite sött han med, hihi. Menmen. Nu är det bloggat för idag, nu ska jag läsa sista boken i twilight-serien. Jag vet, I'm obsessed.

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2009-05-09 07:28:11

Haha, messed up..Minst sagt (a) Hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela