sagaarvidsson

Vi har många på Dum- just nu

Publicerad 2009-05-14 09:48:12 i Allmänt,

Fikapaus, finally! Jag är så extremt hungrig, det är helt otroligt. Sitter här med onyttigt vitt bröd och yoghurt. Snart är det slut på bröd, snart är det slut på ost och vänta.. yoghurt med. Men vi har ju lite gröt kvar i alla fall. Vi måste så åka och handla snart! I kylen har vi snart bara mjölk (de tar nog slut först imorgon..), jordgubbssylt, gröt, vitlök och broccoli kvar. Lite väl patetiskt kanske. Menmen, snart lön ;)

Ska kanske rida Ginger på lektion ikväll, vi får se hur det blir. Jag är trött och hon har vart trött de senaste dagarna, gick helt okej för Camilla i förrgår, jätteseg i måndags för Marjut så igår fick hon vila. Jag hoppas lite att det ska hjälpa henne att vakna lite, tror hennes trötthet beror på att vi släppte dem på gräs i måndags. Hoppas på det i alla fall.
Annars blir det skogen med Elin och Bollen, kan säga att det lockar ganska rejält nu när man ridit på banan i flera dagar.

Red Pixman igår på gräsbanan, han gick rätt så okej bitvis när jag fick honom att skjuta på lite med bakbenen så jag är ganska nöjd med han faktiskt.
Dum-Calle har vi satt i Quintus hingsthage här bredvid efter att han klättrar över i sin andra hage när hovisarna var här i tisdags. Apropå hovisar så försöker Jonas få någon att komma ut idag igen för Lotta har trampat av sig en sko sedan tisdagen och är halt. Dum-Lotta. Och sedan har jag en Dum-Elin här med, som har fått mig att haka upp mig på Håkan Hellström, jag bara avgudar  "Nu kan du få mig så lätt". Det finns bara en sångare som får sjunga så falskt, för han har sån inlevelse och tragic i sin röst att det är helt otroligt! Så ja, Dum-Elin... Har vi någon mer dum? Kanske lite Dum-Moni bara för att hon inte förstår mina infall att spola i filmer. KOM IGEN ;)!

Men annars är det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela