sagaarvidsson

Vaaaaniljvisp

Publicerad 2009-05-14 21:39:26 i Allmänt,

Ledig, äntligen! Sitter här i tystnaden med katterna då Elin har gått och lagt sig och bara njuter! Att jag har en kladdkaka med vaniljvisp på tallriken gör inte saken värre kan jag tala om ;) Om jag inte har sagt det förrut så är Elin en av mina favoritpersoner för tillfället, och nej det har inte alls att göra med att hon vispade vaniljvisp medan jag var i stallet. Inte alls.

Det blev skogen med Ginger trots allt, barbacka med Elin och Agneta. Relax och mysig skogstur :) Precis vad jag behövde! Red Lotta i ridhuset nu på kvällen med bara för att Marjut bad mig. Ilband är jag snäll, men bara ibland ;)
Red även Helge tidigare idag på grusbanan, gick helt okej. Stackarn var ju däremot så kissnödig, men ville inte ställa sig ute.. Ibland är det inte lätt att vara häst inte. Menmen. Idag har varit en bra dag av flera anledningar men jag hoppas att imorgon blir ännu bättre. Ser ut som att saker äntligen verkar gå min väg, FINALLY! Nu ska jag käka upp kakan och sen blir det rulle och så ska jag vara vaken så länge att jag somnar i soffan. Sounds like a good plan, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela