sagaarvidsson

Regn och regn och..regn

Publicerad 2009-05-21 12:10:28 i Allmänt,

Lunchrast, yihaa! Jag har precis stekt korv och ägg, yummie!! Sjukt gott och så blir man mätt ett tag med, kan det bli bättre? Imorse var det strålande sol och blå himmel, men just nu? Kom en rejäl regnskur nyss och nu är det grått. Lite trist. Men skönt att sommaren är på väg på riktigt nu!

Jag har börjat planera lite inför framtiden och det börjar ljusna faktiskt! Har nog bestämt mig hur det kommer se ut om ett halvåroch satt upp ett delmål till december. Som jag tror jag kan klara av, men det kommer bli stenhårt. Som bara den, men vill man något får man satsa lite! Menmen, jag berättar mer sen när detaljer börjar bli mer klara.

Ska rida Ginger, Netta och kanske Helge idag, spännande spännande! Och Elin har börjat kolla på One Tree Hill; "Det här är en rolig serie-hihihihihi". Yeah, no kidding.

Började kolla på "Atonement/Försoning" igår, Elin såg de klart medan jag bara såg lite i början och så slutet, ska nog se hela när jag är ledig (=då jag kan spola). Men jag tyckte den var sorglig, inte bara för hur den slutade men alla krigsfilmer gör mig deprimerad. Det är sorgligt, allas öden och deras liv. Alla som dör och de som drabbas. Jag börjar bara fundera av sånna där filmer, jag blir illa berörd. Menmen, lite det som är meningen gissar jag, kanske inte just med denna filmen kanske, men annars. Menmen, nu ska jag göra nytta ;)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela