sagaarvidsson

Jag såg ut över havet

Publicerad 2009-05-03 20:28:22 i Allmänt,

Här sitter jag nu framför datorn med dålig musik på i bakgunden (Elin letade fram någon av mina gamla sommarskivor...) och äter ljus block-choklad. Så pass sockersugen är jag! Har precis ätit köttbullar och pommefrittes. Mums mums! I vanliga fall tycker jag dock att mörk block-choklad är mycket godare än ljus, men inte av det här märket! Uscha säger jag bara!

Har jobbat ensam idag, blev en lång dag, var inte klar förens halv sex. Red sedan ridlektion på Ginger för Marjut. Med tanke på att jag inte har hoppat bana sedan december-januari typ pch inte hoppat Ginger på riktigt sedan september tyckte jag att det gick bra! Hoppade banan fyra gånger och när jag verkligen red gick det absolut bra! Annars däremot, inte lika bra. Jag har lättare för att se avstånd på henne däremot än vad jag hade på Apan. Menmen, det går framåt i alla fall!

Nu sitter man här och undrar om det är ens egna strumpor som luktar som fan, Elin dansar på andra sidan bordet till Eros Ramasotti (eller hur gubben stavas..) och man är lagom trött. Det är nog dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela