sagaarvidsson

I'm singing in the rain..

Publicerad 2009-05-11 17:35:25 i Allmänt,

Jahapp, sitter man här och tar en snabb fika innan man ska ner igen. Jobbat ensam idag med, inte alls lika enkelt som det var igår, men ganska lätt ändå. Släppte hästarna på gräs idag, så det tog sin lilla tid att släppa ut kan jag säga! Netta, som inte gått på gräs sen förr-förra sommaren pga skada, småstegrade hela vägen till hagen när hon såg att de andra stod i sommarhage. Som om inte det vore nog så gick hon och småpep hela tiden också, och när jag äntligen släppte lös henne exploderade hon i kosparkar och tjut. Störtskön häst!

Red Lotta och Ginger igår, galoppade i skogen med Elin och Bollen på Ginger medan det blev ett pass på utebanan med Lotta. Gick helt okej, gjorde bara lite mjukningsövningar. Red Lotta idag på lunchen, ganska pigg men hon uppförde sig ganska bra ändå. Ska snart ner och dels försöka få in höbalen och sedan vara med på gripen-träningen för Marjut på Ginger, skoj skoj! Hon är trevlig att hoppa :)

Imorgon är det dessutom Camilla Toll-träning igen, Ginger får ställa upp då med, så det blir lite träning nu! Ännu mer skoj!

Bortsett från allt skoj känner jag mig lagom groggy, dumma Quintus skallade mig lagom vid intag och jag blev så sur på han att han gick bredvid mig hela vägen in, alldeles tyst och med sänkt huvud. Inte ett pip när jag tog in han i duschspiltan och inte heller till boxen, trots att alla flickorna var inne. Han visste att jag var sur, stackarn. Menmen, han uppförde sig ju i alla fall! Nu ska jag byta om, ses!

Nu är det uppehåll, yes! Vi ska ju hoppa ute ;) PUSShej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela