sagaarvidsson

Hamburgare, eller potatislåda..eller TACOS

Publicerad 2009-05-06 17:14:16 i Allmänt,

Idag har vi jobbat båda två igen, vilket verkligen är jätteskönt! För helt ärligt, så här mot slutet av veckan är det tungt. Riktigt tungt, speciellt de senaste veckorna av någon anledning. Inte så att jobbet är för mycket eller så, det är egentligen mycket lättare nu när Lusen och Conkan har åkt (de båda ettårs-hingstarna), men det känns bara så rent allmänt. Menmen, nog om det.

Red Ginger i ridhuset i gårkväll med ett rätt så hårt pass, och hon blev faktiskt mycket mjukare än tidigare, så jag är jättenöjd! Och pga dåligt väder ute nu så blir det kanske ridhuset ikväll igen. Vet inte om jag orkar göra som Elin och rida ute i regnet. Visst har jag blivit bortskämd? Tidigare red jag alltid ute längs vägarna och hade 30 minuters ridväg till ridhus, men nu; nu har jag max 30 steg dit. Och jag utnyttjar nog det faktumet ibland, men helt seriöst så är jag inte helt hundra på om Ginger skulle uppskatta en uteritt i detta vädret i vilket fall. Hihi :)

Ska snart ut och rida, blir lite Grey's innan och så ska vi laga mat med! Ha det, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela