sagaarvidsson

Gahaaa regn

Publicerad 2009-05-18 13:23:38 i Allmänt,

Nu regnar det, som bara den. Trist! Hade ju tänkt rida en hel del ute idag, och så blir det så här.. Nog för att jag måste rida ute ändå eftersom vi har löshoppningsbanan kvar sen i lördags i ridhuset. Lite slött kanske att inte ta ner den, men det var ju inte mitt eller Elins jobb så.. Ingen kan klaga på oss i alla fall ;)

Ikväll åker Quintus iväg och betäcker Abbe hos Nini i Strömsholm eller vart det nu var, hoppas han itne blir alltför bråkig efter det bara. Han är ju dryg nu ibland ändå som det är. Fast jag måste säga att han är bra mycket trevligare idag, vet inte om det har att göra med att jag hatar Carlos istället eller hur det är ;)

Menmen, plikten kallar dags att börja jobba igen.

Apropå noll så tyckte jag att Island var bäst i lördagskväll, vinnarlåten är helt okej (han låter som en dålig Gackt-kopia i vissa delar bara men annars) och det var ju som det var för sverige. Ingen idé att älta ;)

Sen är jag sur idag. Riktigt arg, grrrrrrrr

PUSShej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela