sagaarvidsson

Dino såld och Masse har åkt

Publicerad 2009-05-01 10:45:36 i Allmänt,

Shit vad länge sedan det var som jag bloggade nu. Det har väl hänt en hel del sedan sist, det största är väl att Dino är såld till en trevligt familj i Österbybruk där jag tror att han kommer få det jättebra!

Jag och Elin var in till stockholm i onsdagskväll och chillade runt lite, inte så mycket folk men det var skönt att komma från gården lite. Och apropå komma från gården så ska vi plus Jojo  in till Gröna Lund ikväll :D YAY! Vi firade ju inte valborg igår, så vi får väl fira lite 1a maj idag istället. Ska bli riktigt najs, jag älskar ju berg-och-dal-banan och att strutta runt! Såja, najs!

Jag försöker beställa från Play.com men den dumma sidan hakar bara upp sig, jag hade tydligen missat att fylla i ett fält igår när jag beställde och nu kan jag inte ändra det. dumma dator!! Jag som har beställt Karl för sin kilt säsong 1-7... jag blir ledsen om jag inte får den, det är min 20-års present till mig själv ju!

Annars är det bra, jag är ledig idag och imorgon. Red Ginger igårkväll (just det ja, nu när Masse har åkt, som han gjorde igår, har jag fått Ginger som min egen istället) och det gick helt okej. Fick loss henne i sidorna bitvis, men hon är fortfarande lite för spänd. Men det går framåt i alla fall! Menmne, nu försöka fortsätta döda dator på play.com,får se om det hjälper. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela