sagaarvidsson

Burn baby burn

Publicerad 2009-05-27 10:48:58 i Allmänt,

Nu har jag bränt mig i solen för första gången! Jag ska aldrig mer skratta åt någon som klagar över hur irriterande det är när man ska sova. Liknelsen "som att sova på sandpapper" har fått en ny innerbörd för mig! Uscha! Fast det positiva med det hela är att jag har fått färg! Så nu ska jag ut och sola igen, för att bättra brännan lite till. Jag hade ju en dum tröja på mig häromdagen så jag ahr världens fulaste bränna kvar efter den med. Usch usch!

Red lektion för Camilla igår på Ginger, oj vad vi fick jobba hårt! Camilla sa efteråt att man märker på mig när det är jobbigt. Kan det bero på att jag ahr världens sämsta konditon kanske och flåsar som en fälthund? Kanske det kanske ;) Men jag är ganska nöjd med lektionen igår, inte direkt med hur hästen gick eller så, hon är så förbaskat stark så jag fick henne inte direkt dit jag ville i höger varv men iaf i vänster, men framförallt fick jag några ritkigt bra tips. Jag ska fortsätta träna på dem och försöka bli ännu bättre till nästa gång!

Menmen, jag borde kanske städa lite, slänga i Robbie Williams i cd:n, byta om och sola. Sen på eftermiddag är det Pixman och Ginger som ska ridas. Jippey! Är ju ledig idag och imorgon, eftersom Elin åker till Finland imorgon kväll och kommer tillbaka först sent på måndag. Jobbig vecka på ingång med andra ord. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela