sagaarvidsson

You've got me wrapped up..

Publicerad 2009-03-05 10:05:29 i Allmänt,

..in your illusion

Hejsvejs, här kommer ett kaffepaus-inlägg. Vi har jobbat på bra idag än så länge och ska snart gå ut och köra igen. Efter lunchen är det dags att rida lite (blir nog Pix för min del) och ikväll ska jag rida Helge en sväng. Vi måste ju träna på vår hemläxa till nästa pass för Camilla. Jag vill inte bli en av dem som inte tränar emellan lektionerna, jag vill ha snabba framsteg. Eller, framsteg överhvudtaget duger ju det med hehe.

Menmen, annars händer inte mycket. Elin är ledig imorgon och på lördag, sedan tar jag tåget hem på lördagskväll, ska bli skönt att komma hem och ladda om lite batterier. Men vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela