sagaarvidsson

Tearing it down

Publicerad 2009-03-04 06:21:54 i Allmänt,

Ridlektionen för Camilla Toll igår gick bra! Hon var hård, men schysst, och jag red tills jag nästan spydde; precis som det ska vara! Jag är inte så nöjd med min egen ridning, men Helge gick i alla fall bra bitvis! Vi hade lite problem med öppna i galopp i höger varv, då jag är dålig med min högerarm. Intressanta övningar, helt klart värt den tiden man lade ner!

Jobb för övrigt idag, uppdaterar mer senare, men nu är det fortsatt frukost. Och; inget mer socker efter den 15e mars, får se hur det går. Hihi puss hej

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2009-03-04 11:57:57

haha, varför just 15:e mars :P

Postat av: Elin :)

Publicerad 2009-03-18 21:27:34

Ja är inte heller så bra i min hgerarm ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela