sagaarvidsson

Sing a song for liberty

Publicerad 2009-03-27 18:35:16 i Allmänt,

Idag åker våran prao-tjej Amande, så jag blir ensam tills på söndag någon gång. Elin är med Jojo och Jonas på tävling i Borås, så nu har jag lyan för mig själv. Party party! Eller så inte... Det blir nog film ikväll.

Snabb fråga, vad ÄTER man till film om man inte äter godis? Gurka? Apelsin? Eller äter man inte alls? Är det kanske därför folk blir smala när de slutar äta godis, för att de slutar äta helt? Det tror jag.. Så mitt tips; skippa GI-metoden och dyl och sluta bara äta! Tjoho vad pigg man måste bli!

Jag har lyssnat så sjukt mycket på Dropkick Murphys under den här veckan, så jäkla bra! Framförallt att rida till, sjukt bra tempo! Nog för att ingen annan håller med mig, men det kan inte bli så mycket bättre. Jag hatar att rida till sån där långsam musik, det suger, man får inget tryck i hästen.


Haha vad roliga de såg ut, de trodde jag ju inte. Man förväntade sig nog att de skulle se lite "hårdare" ut, menmen...

Nu ska jag ut och rida Bollen, ha det så bra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-03 11:53:10

dippa grönsaker i chipsdipp, hur gott som helst :) och sen är ju det mycket nyttigare :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela