sagaarvidsson

Ge mig godis, NU

Publicerad 2009-03-21 09:56:09 i Allmänt,

Att inte äta socker tra hårt på mig ska ni veta! Socker är verkligen som en drog, jag kan nästan lova att det är enklare att sluta med heroin eller röka XD Här går man runt och skakar i kroppen, man kastar sig över allt som liknar mat, ni ska bara se hur mycket frukt, grönsaker, lasagne och bröd det går åt här just nu. Vi är helt otroliga. Men det är ganska skönt ändå att veta att man blivit lite nyttigare.

Ska ut och jogga idag igen (vilket jag bävar inför, har haft världens träninsvärk nu sedan joggingturen i tisgdags..) och sedan får vi väl se vad man hittar på med dagen. Kanske rida, eller bara ta det lugnt. Framförallt diska och städa i alla fall, defenitivt. Hur vi kan få det så HÄR skitigt på ett dygn är helt sjukt...

Red Masse för första gången igår, gick helt okej. Han gav inget speciellt intryck egentligen, var som vilken brun 5-åring som helst, men ganska kul ändå. Får se om jag rider honom imorgon, förhoppningsvis med mindre antal ryttare som hoppar runt i ridhuset då... Jag gillarinte riktigt att rida samtidigt som andra hoppar, man måste avbryta sin ridning gång på gång och så måste man hela tiden ha koll på vart alla befinner sig så man inte är i vägen bakom ett hinder... Jobbigt jobbigt. Menmen, ni får ha det så bra, så ska jag fortsätta sitta här och längta efter Ballerina-kakorna som jag har lagt i garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela