sagaarvidsson

Är jag godis-botad?

Publicerad 2009-03-31 17:33:47 i Allmänt,

Nu är jag så hungrig att jag tror jag dör.. Helt otroligt hungrig! Jag har precis kastat in klyftpotatisen i ugnen och ska snart börja steka korv, men hjälp alltså! FOOOOOOOD!!!!
Jag är ledig idag, har spenderat hela dagen med att kolla på Robin Hood- säsong 1, som jag köpte igår. Nu äter vi dessutom socker igen (:D) så jag åt lite godis tidigare med. Underbart! Eller så inte. Det smakade inte alls lika gott längre. Så vem vet, kanske har de här två veckorna hjälpt, kanske kan jag lägga pengar på bättre saker än godis i framtiden? Vi får väl se ;)

Jag har haft kontakt med en tjej i Bollnäs ett tag nu angående Dino och hon ringde tidigare och ahde ebstämt sig; hon vill ha honom. Så hon ska skicka efter honom med lastbil, hon får honom på prov 3 veckor och sedan så får vi se. SPÄNNANDE spännande! Låter som ett verkligt bra hem, skulle passa honom att få komma ut mycket i skogen och aknske träna lite lättare då och då. Hoppas det går vägen. För jag vet att det kan skita sig likväl, så det är ingen mening med att ta något för givet, han kan lika gärna komma tillbaka efter de tre veckorna. Men vi får se. Håll tummarna!

Menmen, nu börjar dte lukta bränt och jag skulle gissa på att det är potatisen, dags att kolla ugnen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela