sagaarvidsson

You're not listening to all I say

Publicerad 2009-06-25 09:49:35 i Allmänt,

Idag är sista dagen innan jag är ledig. Ledig imorgon alltså :) För att sedan jobba som vanligt lör-sön fm och vara hästskötare på eftermiddag, och sedan jobba med Elin måndag-onsdag. På torsdag jobbar jag ensam och sedan åker jag hem på kvällen, stannr tills söndag YAAAAAAY!

Vi har soligt och vaaaaaarmt. Skönt :) Försöker bli brun, men det är svårt eftersom det blir lite för varmt att sitta direkt i solen. Men jag jobbar på det ;)

Gick åt helsike när jag red Ginger för Camilla i tisdags, så jag red henne barbacka igår för att få henne mjuk igen, vilket gick jätte-jättebra! Jag är nöjd och glader nu :)

Helge åker idag :( Lite synd, men det är dags att han åker hem igen eftersom det inte går att få honom såld direkt. Menmen, alla lämnar vi gården någon gång :P (ett patetiskt förösk att vara filosofisk).

Nä, nu är det snart jobb, dags att shejka loss till lite Cher i stallet. Hejs!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-06-28 12:22:31

så du kmr hem den här veckan också? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela