sagaarvidsson

Vaa...rmt

Publicerad 2009-06-29 12:54:11 i Allmänt,

Elin: vadå denna vecka också? Det ÄR denna veckan jag kommer hem XD HAHA

Det är varmt, igen. Ted-kurs här på gården, strax dags för lite mat. Det är det bästa, vi får mat med de andra, så vi behöver inte slösa våra egna pengar på sådant. Sämre är kanske att de har lagt upp en liten "kafeteria" där nere med godis och läsk... HÅLL I PENGARNA, SAGA! Hehe.

Ska rida ut Ginger i skogen senare ikväll, så väldans varmt just nu. Egentligen är det ju skönt, men ändå inte. Men man ska inte klaga, så det får jag sluta med.. Hihi. Jag är hungrig. Såg tidigare på He's just not that into you och jag älskade den! Jättebra! Se den :D

Mat.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-06-30 13:54:05

haha joo jag vet att jag är smart (y'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela