sagaarvidsson

Ny design på ingång

Publicerad 2009-06-10 13:56:28 i Allmänt,

Nu får ni stå ut med att bloggen ändrar lite design under idag och kanske imorgon, för jag försöker hitta på en design som jag trivs med. Menmen. Snart är det jobb igen, så det får se ut som det gör för tillfället!
Eftersom Jojo ska tävla Ginger i helgen så rider hon henne nu under veckan förutom igår, så jag har tid att jobba på bloggen i eftermiddag med. Det är ju skitkul att prova lite olika saker! Hihi :D

På fredag vart det ju bio med Moni innan utgång, men frågan är bara vilken film? Det måste vi bestämma! Och tur att jag nämnde hemresan, annars hade jag glömt att gå och kolla posten ifall mina biljetter kommit än...

Annars händer inte mycket, det regnar idag med... SKa dra men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela