sagaarvidsson

Nu blev det regn igen

Publicerad 2009-06-08 19:14:54 i Allmänt,

Okej, lång arbetsdag idag. Men jag valde själv att följa med Elin till polisen i strängnäs. Hon gick ju äntligen med på att lämna in sig själv frivillit för en psykoloisk behandling. Haha nä. Jag bara skojar. Vi anmälde att hennes plånbok blev stulen på Willys i torsdags och så köpte jag lite godis :D

Jag har bokat om mina tågbiljetter nu, för naturligtvis har de ändrat tågtids-tabellen lagom tills jag ska hem. Men nu verkar allting fungera bra iaf :D

Ska snart se på film , blir nog slutet på Die Hard som vi började se tidigare. Jag älskar de filmerna, finns inga bättre! Willis (extremt likt willys och på tok för lätt att stava fel på...) är supercool, jag vill också bli polis! Eller, vid närmare eftertanke vill jag nog bara vara den som står och ser på medan någon annan räddar världen. Jag är inte född för att utföra storting, jag är ingen hjälte, jag föddes för att vara Saga- fröken som får i sig mer godis än någon annan på denna jorden och som mer än gärna skrattar åt sig själv om ingen annan står för underhållningen. Elin påpekade att jag nog kan framstå som skrämmande, det tyckte jag var lite roligt. Kan tänka mig att jag är nog egentligen riktigt dryg i alla andras ögon, men vad gör det? :D

Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela