sagaarvidsson

I don't even know what to say

Publicerad 2009-06-14 19:05:56 i Allmänt,

Tillbaka på jobbet efter att ha varit på snabb-visit hemma i Storvik. Välkomnad med ösregn. Jippey. Inte bara en skur, utan bokstavligen talat hela dagen! Uach.

Jag har varit på helt okej humör hela dagen förutom att jag varit extremt trött (undra vad det beror på...) fram tills nu. Andra människors attityd gör så himla mycket ibland, de kan förstöra ens dag inom omloppet av några sekunder. Helt otroligt. Jag är så jävla trött på det här, framför allt nu. För tillfället känner jag mig elak, riktigt elak inombords och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är bara så trött. Det stör mig, men det är bara att bita ihop, för nu är det snart slut. Snart! Och jag är bättre än att visa samma attityd tillbaka, egentligen, så jag ska försöka leta fram den sidan av mig själv och bete mig som folk.

Det kom två nya hästar idag, en c-ponny som tillhör de som äger Ralle och sedan en som ska tävlas och säljas. Den sistnämnde stackarn är på tok för mager och har absolut inga muskler. Ett vrak. Men hon är fin och ung, så det borde gå få rätsida på henne till slut med. Spännande!
Det fick bli min positiva del av det här inlägget, för nu ska jag gömma kakorna och se till att allt är klart inför tjejen som ska provjobba, hon kommer alldeles snart. Jag är helt klart på fel humör för det här egentligen. Tur jag har Elin, hon är snäll hon! Och rolig, hon kallar mig läskig; men det är inte jag som skrattar i tomma intet för något jag ser på facebook!
Och att jag gillar henne extra mycket just nu har inte alls att göra med att jag får äta ur hennes godispåse, inte alls!

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2009-06-18 20:56:10

ojdå, du får hålla dig undan från sånnt folk hörru :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela