sagaarvidsson

Have you ever seen the rain

Publicerad 2009-06-25 23:20:41 i Allmänt,

Someone told me long ago
There's a calm before the storm
I know - It's been coming for some time
When it's over so they say
It'll rain a sunny day
I know - shining down like water

Ring Guiness Rekordbok! Jag bloggar för andra gången idag!! Händer inte ofta!
Apropå Guniess rekordbok, finns den fortfarande? Jag minns när brorsan fick dem utav mamma och pappa, undrar om det fortfarande fungerar så idag.. Ja, alltså inte så att bror fortfarande får dem, utan att andra ungar där ute köper. Weird, känns som man var barn för en sisådär hundrasjuttio år sedan...

Nu börjar jag känna mig ledig, sitetr här och ska strax sova, men jag kan inte låta bli att leta runt lite på nätet. Just nu surfar jag efter gårdar till salu i gävleborg. inte mycket inte... Men om jag någon gång kommer till den punkten i livet där jag akn köpa mig mitt eget ställe, så vill jag ha det hemma. Kanske inte i Storvik, utan på lagom avstånd så jag kan hälsa på familjen och umgås med nära och kära.
Den här skulle vara ganska så lagom. Jag skulle vilja ha en del unghästar, så de skulle gå på lösdrift, så har man fyra boxar till de hästar som man har i verksamheten/tävlar eller liknande. Visst skulle man kanske ordna annan inredning och design, men i grund och botten ganska mysig gård. Huset var fint och vacker gård. Inte så dyrt heller, strax under 3 mille. Helt överkomligt för ställe med stall.

MEN TITTA PÅ DENNA! Det vore ju helt perfekt, förutom att det är Hofors kanske.. Men kolla stallet.. Nio boxar, perfekt. Om det är nära till ridhus eller ej spelar i lång sikt ingen roll eftersom jag vill ha eget (mwha, jag tror visst att jag kommer skita guldägg när jag blir över 25), men i början är det ju smidigt. Ojoj, det köper vi :D

Näää, nu ska jag sova och drömma goa' drömmar om min kommande gård. Avslutar med en bild från när jag red Abbe i förrgår i värmen.

  

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela