sagaarvidsson

God morgon!

Publicerad 2009-06-26 10:19:09 i Allmänt,

Ser ut att bli en riktigt fin dag idag! Fast för en gångs skull tänker jag nog hålla mig inomhus, hade tänkt städa, tvätta och packa undan lite saker som jag inte kommer behöva mer så att mamma och pappa får med sig det hem sen när de kommer nästa söndag.
Ingen häst att rida idag heller, så det blir en ganska slapp idag på den fronten, däremot måste jag nog köra lite träning i varje fall, för jag har ätit något extremt mycket godis de senaste dagarna. Eller, mer kladdkaka än godis... Så mycket bättre ;)

Elin har satt upp en lapp på kylskåpet där vi skriver upp poäng när vi har tränat, hon leder med ett poäng före mig denna veckan, så nu är det dags att ta i med hårdhandskarna! Tyckte att det var en jättebra idé att sätta upp en lapp sådär, för då ser man hur man egentligen tränat under veckan. KANON!

Menmen, nu har jag inte tid att sitta här. PUSShej
Dagens feelgood låt är Penny and me med Hanson

Feel the wind brushing slowly by
If I could soar I'd try to take these wings and fly
Away to where the leaves turn red
But no matter where I am instead
Singing along to feeling alright
Or making it by under pink moonlight

It's always Penny and me tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela