sagaarvidsson

But do I really feel the way I feel

Publicerad 2009-06-04 16:48:08 i Allmänt,

Hoppade Helge igårkväll igen för Marjut och det gick jättebra! Jag var verkligen störtnöjd efteråt!! Han uppförde sig bra och jag ändrademin ridning lite så att det skulle passa honom och det fungerade faktiskt. Jag är nöjd :D

Vi ska snart åka och handla på Willys, kommer ju provjobbare imorgon så vi måste ha mat till henne hemma. Plus att jag vill ha godis och cider till helgen :)

Jag har varit på rätt bra humör hela dagen, fram tills dess att en viss person lägger på luren i örat när denne blir sur över mitt svar. Observera att det är en vuxen människa som gör detta, inget barn eller arg tonåring. VEM gör sånt?? Sån extrem brist på respekt att jag blir skitförbannad rent utsagt! Men, jag har bestämt mig för att släppa det, jag är vuxen nog (eller borde vara i alla fall...) att kunna uppföra mig och inte börja bråka. Vill jag tro åtminstone.
Så, snart är jag på bättre humör. Jag försöker fokusera på att Marjut tydligen tyckte att det gick väldigt bra på Helge igår för mig. Det är positivt :D

Nu tog Elin duschen, själv äter jag chokladbolls-deg direkt ur skålen och ska duscha så fort Elin är klar, så kanske vi faktiskt kommer hem i tid ikväll! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela