sagaarvidsson

"And I got a date with a cop, don't I?"

Publicerad 2009-06-09 21:51:01 i Allmänt,

Nu vill jag sooooooova. Usch, jag är skittrött! Men inte så konstigt, jobbat hela dagen och sedan lektion för Camilla på Ginger på kvällen plus lite work-out senare med. Nu är jag heeelt slut! Ganska härligt, faktiskt!
Man vet att man är trött när man somnar stående mot väggen i duschen, haha!

Kommer till Storvik på torsdagskväll, ja fixade nya biljetter igårkväll, som jag tror jag skrev då.. Hmm.. Kort minne börjar visst sprida sig, Elin har kort minne hon med.
Men vet ni? Vi käkade riktigt kött idag, inte fejk som annars ;) Vi hade tänkt grilla men ingen av oss orkade direkt, så vi körde på spisen haha. Men det var gott, som fan! Såg fjärde rullen av Die hard med, den är de absolut bästa! Han som är "the bad guy" är så sjukt snygg! Har ni inte sett "Catch and Release" med han, så se den nu! Superbra!

Jag längtar till Spanien i september, jag vill ha sol, värme och pojkar i shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela