sagaarvidsson

24e juli- Jag är insnöad

Publicerad 2009-07-24 22:39:34 i Allmänt,

Jag har märkt ett mönster, när jag är ensam bloggar jag mer för att jag inte har någon att prata med. Så för att bota min ensamhet sitter jag och kollar på lite bilder som alltid piggar upp. Det är inte konstigt att jag älskar vissa personer, får jag bara säga det. Däremot vågar jag inte visa andra bilder, folk kan ta illa upp och andra kan bli illa berörda (as if). Hehe.

 
    

Won't somebody come take me home?

För de som undrar vad jag social och var upp på middagen, men när gamlingar kommer in på vissa samtalsämnen känner lill-Saga att det är dags att lämna bordet. Just so you know.
Jag hade inte tänkt på det innan, men efter ett litet samtal med Jojo härom dagen kom jag fram till att jag inte kan nå näsan med tungan. Verkar som att typ ALLA andra kan?!
Haha, extremt viktig blogg idag med känner jag, berörde verkligen alla samhällsfrågor och kom fram till lösningen på frågor angående hemlösa kackelackor, men så vitt jag vet så är det ingen som tvingar er läsa heller ;)

Som Siri säger; kiss kiss-bang bang

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela