sagaarvidsson

27e juli- Turn a whisper to a scream

Publicerad 2009-07-27 22:12:30 i Allmänt,


Back again! Jag börjar gilla det här med att man kan blogga från mobil, jag är så sjukt imponerad av mina tekniska skills att det inte är sant! Och folk säger att jag är efter, nu känner jag mig före. Eller med i alla fall :v)

Idag har varit en mysig dag med les grandparents i Strängnäs och Mariefred. De hade med sig Eva och Vilio också, så de fick en rundtur av stooora Mariefred. Om man inte passar sig kan man gå vilse på den enda gågatan på torget, ajaj.
Men det är en jäkla fin sommarstad asså, finns inget mysigare än att sitta vid vattnet med alla båtar, alla färger och bara vara. Det är så sommardagar ska vara, helt relax. Passade på att njuta för en gångs skull, vet inte när jag får tillfälle nästa gång.

Sovmorgon imorgon, Jojo och Jonas tar och fodrar o släpper ut hästar. Jag har tydligen varit duktig i helgen och förtjänade lite vila. Duktiga jag!

The sun has fallen
Another day gone without you
My heart keeps calling
And I just don't know what to do

When you're near me
I seem to forget my lonely days
It's more than a feeling
It's something that cant be explained



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela