sagaarvidsson

This is my time

Publicerad 2009-07-10 15:14:56 i Allmänt,

Jag är ledig!! Yihaaa!
Har ännu inte gjort något vettigt, kollat på lite Ally McBeal, sett Wild Hogs, och inte så mycket mer faktiskt. Ganska slappt ändå, men ska börja städa nu tror jag. Så att det blir ltie snyggt. Plus att mitt rum luktar as, har ju lagt alla blöta kläder i en hög av någon anledning, och nu luktar det sjukt illa. Ajaj. Dags att göra något åt, kanske...

Annars händer inte mycket, jag är fast i mina filosiferande tankar och funderar på vad jag ska göra av livet, men inte mycket man kan göra när man sitter inne direkt. Jag borde ta tag i något, ut och springa, sätta mig och skriva, måla, rita vad som helst, men jag har slut på inspiration. Men den återkommer nog så småningom. Ciao så länge, nu skriker tvätten på mig...

If I can make a life
Then I can take a life
I I save a life
Will this life save me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela