sagaarvidsson

Take on me

Publicerad 2009-07-08 11:50:14 i Allmänt,

Eftersom det hände ganska mycket i helgen har jag inte orkat skriva ner det här på bloggen, sorry. Kan enkelt konstatera i alla fall att jag hade en bra och rolig helg, och att jag ser fram emot att flytta hem. Den helgen var precis vad jag behövde för att få nya krafter att jobba vidare ett tag. Perfekt!

Nu har vi vinkat av Siris ponny Poseidon som har fått en ny ägare. Skulle tro att Siri är ganska ledsen fast hon inte vill visa det. Tack och lov fick hon ju en ny ponny (c-ponny som heter Matrix) i helgen så det känns nog inte lika jobbigt. Hoppas jag. Hon har ju haft Posse så länge, sånt är alltid trist.

Ginger gick inte igenom besiktningen i förrgår, utan hade anmärkning på båda fram, antagligen är det så att hon gått lite för hårt den senaste tiden, så nu ska hon skrittas här till den 29e juli då hon ska ombesiktigas. Köparna vill fortfarande ha henne så det är ju skönt.

Annars händer inte mycket, åskade lite då och då igår och ser ut att bli lika idag. Skit... Menmen, emellanåt är det fint väder i alla fall :) Nu ska vi inte klaga!

Elin har haft en kompis hemifrån på besök, så nu kan hon inte prata så man förstår igen. Snart dags att införa finlännings-förbjud här i mariefred?

Vi lyssnar på A-ha- Take on me soooooft feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela