sagaarvidsson

It's a beautiful day, the sun will shine

Publicerad 2009-07-09 14:00:18 i Allmänt,

Jag tror vi regnar bort snart. Det har öst ner sedan imorse, hästarna kom in efter tio-snåret redan till och med! Usch vilket pissväder!
Sista dagen med jobb innan man är ledig imorgon och lördag, YAY! Tänk att det snart redan gått en vecka sen man var ledig senast. Helt otroligt vad dagarna rusar iväg!

Dagen började med en super-rusch. Jag hade först vaknat halv fem utav extremt konstiga och obehagliga drömmar, somnade om och vaknade med ett ryck 06.33. Gissa vem som fick panik? Jag rusade till Elin och knackade på hennes dörr, så slängde vi på oss jackor och hoppade ut i spöregnet och började morgonfodra. Och efter det hamnade hela dagen i fel tempo och rytm, det blev tidig fika eftersom vi inte hann äta frukost, hästarna skulle in tidigt osv. Jättekonstig dag! Nu lade jag mig en stund på lunchen och sov, vaknade precis, så förhoppningsvis så blir det mer ordentlig ordning och reda på resten av dagen.

Ska rida Abbe nu efter lunch, longera Magen med medan Elin skrittar ut Ginger. Det var hon som valde, så skyll inte på mig att jag får göra allt det roliga... Menmen, JOBB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela