sagaarvidsson

I just want to fall and lose myself

Publicerad 2009-07-01 22:41:50 i Allmänt,

Laughing so hard it hurts like hell
Forget about everything and runaway

Idag var sista dagen på Ted-kursen, tack och lov. Nu är det lugnt på gården igen, sweeeet!
Elin hoppade Bollen igår och idag och det verkar ha gått bra, så det är ju najs, plus att Ted har växt lite i mina ögon de senaste dagarna! :)

Imorgon jobbar jag ensam, sen på kvällen är det STORVIK! Oh yeah! Mycket på g, men det kan jag hantera. Synd på att mina fötter har gått sönder, jag måste köpa nya skor, men annars bör jag överleva. Man kan dona runt barfota för ffs!

menmen, kväller nu innan det blir för sent! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela