sagaarvidsson

23e juli - Den här dedikerar jag till dig, Elin

Publicerad 2009-07-23 21:16:49 i Allmänt,

Hallå på er!
Precis kommit in från middag med Jojo och Siri. Det blev en klassisk ungdomsmiddag med tortellini och korv, mums mums! Jag tror vi alla var lite trötta, för det blev lite flams runt bordet, men vad gör det? Trots att Elin bara åkte för ca 3½ timme sedan så känner jag mig redan ensam så det var skönt att få flumma ett litet slag.

Apropå Elin så var hon på topp idag när det kommer till dålig humor i högsta klass.
Så, så här såg vår konversation ut på vägen ner till hagarna.
"Så han ser ut!" "Jao, jag vet inte om han ser ut". (Elin ang QB i flughuva med kyllera vid ögonen) 
"Abbe har ju blivit riktigt smärt!" -Saga dog!
  Jag kommer sakna henne de här nio dagarna. Ingen annan kan dansa så fult som jag, bara hon. Ingen annan kan bryta ut i sång till hemskheter såsom  Diggiloo Diggiley (bättre känsla finns inte än att sjunga ikapp till gamla klassiker under arbetstid). Och det finns bara en 20-åring som har Anne-Lie Rydén's En Så'n Karl som favoritlåt. Det är Elin det, gottfolk. Förstår ni nu varför jag är så ledsen?
Nä, inte jag heller.

Det är nu det fria livet börjar, först nu som jag kan skråla ikapp med Siri utan att skämmas över att jag är mer tondöv än jag vill erkänna, det är nu jag kan springa runt i lägenheten och lira luftgitarr till gamla goa låtar, och det är nu som jag kan äta godis till frukost, lunch, middag och kvällsmat utan att någon ser! (Om ingen ser blir jag inte fet, gud jag borde få något nobelpris eller liknande- jag är så djup). Så jag ska inte vara ledsen. My life has just begun.

Red Ginger och Abbe ute i regnet, det var najs. Min fina tröja luktar as nu och jag är inte bara lite blöt. Den där duschen innan kändes onödig... Om det slutar åska (det verkar vara på ingång...fuck) så blir det en ny dusch innan det blir sängen. Känns lite lustigt att starta ens vilda liv med att sova innan tio, så det får väl dröja ett litet tag i alla fall.
        Usch fan, långt inlägg igen. Men, dricker man två koppar kaffe orkar man med det, och läser man sent på kvällen får man se det som godnatt-saga. Aja, blir lite roliga grejer på youtube en släng och sen får man försöka låtsas att man har ett iv. Puss på er!

Han går som en karl
Han ser ut som en karl
Med en kropp som en karl
Och han kyyyysser som en karl ska

Men djupt där inne
Har han ett barnasinne
Och jag ska ge allt vad jag har
Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2009-07-28 09:38:22

fin låttext där! ;b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela