sagaarvidsson

31a juli- I'm easy to please

Publicerad 2009-07-31 16:50:09 i Allmänt,

Äntligen rast! Har jobbat hela dagen känns det som.. Ska städa hela lägenheten en sväng, eftersom Sanna kommer ikväll, och vet inte vart jag ska börja... Det är som en ungkarlslya det här, det ligger kläder i högar på golvet, det står tallrikar här och där och det är skitigt. Som bara den! Egentligen är det bra när det kommer folk på besök så att jag blir tvungen att ta reda på allt.. Men usch, jag orkar verkligen inte...

Fick en Ben&Jerry's glass utav Agneta, en med vaniljglass, marshmallows (hur stavas det..) och vita chokladbitar formade som isbjörnar i. MUMS! Jag var överlycklig efter det, krävs inte mycket för att göra mig på bra humör! Andra gillar blommor- jag gillar glass/godis, andra gillar beröm- jag gillar glass/godis, andra vill ha ett förlåt eller tack- Ge mig bara g/g så är det ur världen!! Så nu vet ni det, alltid bra att veta :v

Nej, jag måste verkligen städa. Jag vill ha en bagare.
Dagens inlägg får avslutas med en låt som spelas om och om igen på huvudet mitt, den fastnar så sjukt lätt.
Puss på er!

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Kommentarer

Postat av: K.Svingen

Publicerad 2009-07-31 19:30:23

Aha, nu äntligen förstår jag vad Nothing else Matters verkligen handlar om...en alldeles egen bagare med bra balanssinne.

Postat av: Saga

Publicerad 2009-07-31 22:41:28

Vad duktig du är! :D haha, balanssinne.. XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela