sagaarvidsson

30e juli- knappt

Publicerad 2009-07-30 05:49:34 i Allmänt,

Snälla låt mig sova... Är sjukt trött! Har redan varit ner och morgonfodrat, äter frukost själv just nu. Kan stolt säga att jag inte gjorde någon negerbollsdeg igår, utan jag tog en dusch och så vare med det. Duktiga jag :D hehe

Vi ska tvätta ur lillstallet idg, därför jag är uppe en timme tidigare än vanligt. Höll på att dö när klockan ringde fem i fem. Menmen, solen skiner och det blir nog en bra dag! Nu ska jag däcka en kvart innan jag går ner o kör igång igen. Puss på er så länge

Kommentarer

Postat av: K.Svingen

Publicerad 2009-07-30 13:10:36

Meh! Stackars negerbollsdeg som inte blev gjort och uppäten :(

Postat av: Saga

Publicerad 2009-07-30 14:12:13

Den blev gjord till lunch istället :D däremot är den fortfarande kvar på golvet.. i skålen dock ;)

Postat av: K.Svingen

Publicerad 2009-07-30 15:44:31

Phew, gött att höra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela