sagaarvidsson

29e juli- And I don't know what to do

Publicerad 2009-07-29 21:10:04 i Allmänt,

PANIK! Jag har slut på socker! Alltså, godis. Jag har strösocker på bordet redo att ha i yoghurten, men jag har inget att stilla mitt sötsug med. Här kommer man upp från stallet, svettig och eländig (helvete heller, jag hade en jävligt fin tur i skogen!) och längtar efter godis, och så visar det sig att jag åt upp allt till lunch..! Vad händer med världen??
Så nu är ju frågan om jag ska vara sorgligt patetisk och göra mig lite negerbolls-smet eller ej... Borde ju inte.. Inte direkt nyttigt. Men sen har jag aldrig varit nyttig heller, så det får bli så! En dusch först och är sockersuget kvar efter (får väl prova svälja halv flaska schampo eller nått) så blir det negerbollsdeg. Sweeeeeeeet!

Och nu är inte Elin hemma och kan döma mig med sina menande blickar! Life just keeps on getting better and better!

 Nä, nu dusch. Puss på er!

Since the day I met you
And after all we've been through
I'm still adic-
I'm addicted to you
I think you know that it's true
I'd run a thousand miles to get you
Do you think I deserve this?

I tried to make you happy
I did all that I could
Just to keep you
But you left anyway

I'm trying to forget that
I'm addicted to you
But I want it and I need it
I'm addicted to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela