sagaarvidsson

29e juli- Another day is going by

Publicerad 2009-07-29 12:56:39 i Allmänt,

Jäklar, det är redan slutet på juli, vilket rent automatiskt borde betyda att det snart är början på augusti.. Förstår ni vad fort tiden går? Det är nästan läskigt.. Men sen blir det kanske så att dagarna går snabbt när man bara jobbar och sover i princip, inte helt omöjligt kanske.

Vaknade på gott humör idag, solen sken och jag var t.om pigg, den ni! Siri valde att sova ensam hemma igår, så jag var själv hela kvällen i stort sett. Gick as-bra att rida Magen, jävligt nöjd på riktigt. Inte ofta, så det var bara o pass'på och njuta ett slag. Firade det hela med att äta godis, vad annars ;)

Jag vill ha mat. Har lagt en av farfars pajer på tining, men det tar ju forever. Kanske borde jag börja lägga fram det jag ska ha till lunch på morgonen redan, men det tar så mycket tid; jag vill inte slösa mina tio minutrar på det. Det går ju att gå upp tidigare, men att stiga upp före klockan sex tar emot även när det är finfint väder ute ska ni veta.

Nästa år vill jag ha en riktig sommar, det har jag bestämt mig för! Då ska jag ut och bada (har badat typ TRE gånger i år..), vara utomhus 24/7, dona runt, grilla med gött folk och bara vara. Framför allt ska jag umgås med folk som betyder något. Det saknar jag som bara den... Maten alltså, inte folket ;) Nej apropå mat så borde jag göra ett försök att få ordning på pajen, jag dör snart. Och vad kul vore det nu när jag börjat komma fram till lösningar på några av mina problem?
Puss på er, hörs senare eftersom jag inte har annat liv än att blogga och kika runt på nätet.
Blev påmind om en gammal låt imorse av Simple Plan (I'd do anything) som får avsluta detta inlägg då den stämmer in på den sinnesstämning jag vart i de sneaste vckorna, jävligt cheesy (jag är nog lite cheesy trots allt) men who cares?!.

I wrote this letter in my head
Cuz so many things were left unsaid
But now you're gone
And I can't think straight
This could be the one last chance
To make you understand

I'd do anything
Just to hold you in my arms
To try to make you laugh
Cuz somehow I can't put you in the past
I'd do anything
Just to fall asleep with you
Will you remember me?
Cuz I know
I won't forget you


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela