sagaarvidsson

27e juli- Just drifting through the sea of life

Publicerad 2009-07-27 12:45:39 i Allmänt,

Nu har jag gjort mig själv en smörgås, jag håller på o hungrar ihjäl, men jag är så rastlös att jag inte orkar göra någon mat. Väntar på att farmor o farfar ska komma, räknar minutrarna. Jag har redan hunnit dammsuga, plocka undan saker, smådiskat och städat resten av lägenheten. Dock har jag inte moppat, kändes som det var att ta i för mycket ;)

Jag vill, jag vill, jaaaaag vill! Om nu någon missförstod, så betyder det att jag vill. Bara så att ni vet.
Och än är tydligen inte undrens tid förbi, för gissa vad jag dricker? COLA! Håll i hatten gott folk, för nu blåser det upp på pressarna!

Och med detta otrooligt spännande inlägg, säger jag hejsvejs så länge, för nu ska jag lira musik och käka smörgås. Vilket förresten är ett ord som jag måste analysera senare.

Och imorse vaknade jag med Save Me på huvudet. Ibland undrar jag vad jag har drömt för något...

If begging you might somehow turn the tides
Then tell me to
I've got to get this off my mind

I never thought I'd be speaking these words
I never thought I'd need to say
Another day alone is more than I can take

Won't you save me
Cause saving is what I need
I just want to be by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela