sagaarvidsson

25e juli- These troubles won't last

Publicerad 2009-07-25 18:04:38 i Allmänt,

Jag skakar i armar och händer, jösses vad hungrig jag är! Precis kommit uppfrån stallet, och den där förjävla stallgången som vägrade bli ren. Berodde nog inte på gången, troligen mer på dumma, blonda hästägare som inte förstod innebörden av kratsa ur hovarna innan ni tar ut hästen. Om jag står där med en sopborste så är det då inte för skojs skull! Vad sur jag vart. Troligen mest pga lågt blodsocker och för att jag var hungrig, för annars fattar jag med att det är svårt att komma ihåg när man inte är van.

Jag vill sova, räknar timmarna tills det är läggdags. Men däremellan ska jag ner igen, byta hästar, rida, upp på middag hos Sohlmans igen och sedan är det kvälla i stallet. SEN får jag sova :D Can't wait

Ångrar att jag inte såg Dropkick Murphy's på Hultsfred när man hade chansen, men jaja, det kommer nog fler chanser. Hoppas jag. Nu ska jag försöka sova lite innan jag går ner igen. Inte för att det kommer fungera vidare bra, jga kan inte slappna av förns jag vet att alla är klara. Puss hej

At times we may fall, like we all tend to do
But I'll reach out and find that I've run into you
Your strength is the power
That carried me through
Forever

Your kindness for weakness I never mistook
I worried you often,yet you understood
That life is so fleeting,these troubles won't last
Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela