sagaarvidsson

24e juli- I want you

Publicerad 2009-07-24 18:51:44 i Allmänt,

In the distance from far away
I can hear your voice, the words that you say
You left forever, your love has been gone
But I still feel so strong... for you


Ännu en arbetsdag avklarad, så när på i alla fall. Ska byta lite hästar ikväll och även äta mat hos Sohlmans (om man nu får räkna det som arbetstid..?) innan jag kan se mig själv som ledig. Så jag är nog klar runt elva ikväll eller så.
Det har fungerat bra idag, hamnade lite efter med tiden på slutet, men Bettan kom och räddade mig; tack till henne!

Jag är helt såld på Axel Rudi Pell nu, framför allt på All the Rest of My Life. Jag älskar att ha den spelandes i bakgrunden när jag är ledig och ligger och solar, eller precis när man ska sova. That's the way aha aha I like it!

Apropå ketchup, som min kära kollega alltid säger, så fick den "vilda kvällen" igår ett abrupt slut när jag kraschade i säng kvart över tio. Wow. Jag är sjukt imponerad av mig själv. Den där Saga vet verkligen hur man partar!

Annars lugn dag, om man bortser från lös ponny, skor som flygt hit och dit och lite trevlig utsikt där på eftermiddagen då. Och ja just det, Netta är såld. Lär inte hända speciellt mycket kommande dagar heller. Nä, nu är det dusch, man är lagom fräsch efter en dags arbete ;)

Får jag förresten säga att jag älskar min kropp, fan vad bra den är som låter mig äta så mycket godis utan att den lägger på sig.
Puss på er!

Come back and stay
Don't leave me all alone
Can you hear me pray
Forever
Forever

I want you,
All the rest of my life
I want you,
All the rest of my life
The rest of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela