sagaarvidsson

23e juli- hah, who knew

Publicerad 2009-07-23 10:06:01 i Allmänt,

Vem visste att jag var så trevlig att läsa till morgonkaffet (alternativt kvällsdrinken)..? Jag har i snitt 6 läsare mellan klockan 06-09.00 om dagen. Vem är vaken i den tiden, förutom jag och Elin vill säga? Jag gissar att mamma och farmor är två av dem i alla fall, tur att någon där hemma saknar mig ibland :)

Jag har fikapaus, åt precis tårta och gröt. Fan ingen bra blandning, I tell you that! Mår illa som bara den, men nu vet jag ju det tills nästa gång. Alltid lär man sig något nytt i detta livet...
Oh fan, blev lite för djupt där så här tidigt på morgonen, dags att vakna till lite med hjälp av lite marabou :D Då försvinner nog illamåendet med :D

Elin åker till Finland ikväll och tänker lämna mig själv kvar här i LÄS: NIO dagar!! Hur jag ska överleva kan bli intressant, det är ju Ted-kurs i helgen, med lite roligt folk och lite mindre roligt folk. Tur jag får hjälp av Bettan i helgen, av Jojo på måndag-tisdag (sovmorgon yaay) och av Sanna till nästa helg ändå. Det är fölvisning som gäller på lördag nästa vecka (eller om det var söndag..) vilket också kan bli spännande. Försöka springa med Ida och lillfuckot Cirkuz är mer spänning än jag varit med om på länge.

Och får jag tillägga att jag har världens skönaste umgängeskrets, genom att citera en viss herre:
"Får jag inget sex så vill jag ha en cigg" med tillägget "Det är därför du ser många losers som röker, får dom inte det ena vill dom ha det andra".
Sa ju att du skulle hamna här ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela