sagaarvidsson

22a juli - on the edge of the world

Publicerad 2009-07-22 22:44:48 i Allmänt,

Har ni märkt vilken otrolig variation jag har på mina rubriker numer? Snacka om brist på fantasi...
Idag har jag varit ledig, igen, vilket varit extremt härligt! Har spenderat dagen med att haft en lagom dryg ångest inför framtiden (vad gör jag om jag inte kommer in på högskolan i januari, vad gör jag om jag inte får någon inkomst, ska jag ångra mina val för resten av all framtid, väljer jag rätt nu, är jag dum i huvudet som ger upp ett fast jobb-- det finns oändligt många frågor att ställa sig själv när man är ledig två dagar på raken), vilket är sådär kul. Men vi blev i alla fall bjudna på lunch ute på golfklubben (wow, där fanns det faktiskt hyfsade pojkar med..) idag utav Marjut och Jonas så det har inte varit en alltför dålig dag. Åkte dessutom in till Hellmers ridsport, där jag fick lite ny inspiration och nya ideér. Inte dåligt :)

Jag är lite mer positiv nu i alla fall, det var väl på tiden ;) Har längtat efter att vara Saga igen, så nu känns det bra! Längtat efter att rida i två dagar nu, vilket är ett tecken på att allt är på väg att bli som vanligt. Bra bra!

Red Ginger på gräset nu på kvällen, tyckte hon var riktigt fin faktiskt!!

Sen ångrar jag att jag inte skötte vissa saker under sommaren på ett annat vis, saker och ting hade kanske sett annorlunda ut, men vi vet ju alla att jag är en fegis när det väl kommer till kritan. Jaja, man ska inte gråta över spilld mjölk heter det visst. Tjoho, vem blev inte gladare nu?

Be hunter or hunted in the streets of the night
Don't lose your control and try to survive

We're losing our minds
Losing our souls
Who will restrain
Who can't let go
We're riding on, on the edge of the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela