sagaarvidsson

21a juli

Publicerad 2009-07-21 10:27:37 i Allmänt,

Idag är jag ledig! Den nya provjobbaren kom igår så jag har två lediga dagar framför mig. Den här tjejen kommer från Norlland (det riktiga Norlland- inte hemifrån alltså) och får ta över titeln som norrlänning här på gården ett slag. Känns skönt :)

Ska nog rida Magen ikväll, kan bli spännande. Jag hoppas jag får rida lite, inte bara skritta på Ginger för det börjar bli lite långtråkigt i längden faktiskt. Men vi får väl se hur det blir med henne, för tydligen så håller köparna på att backa ur. Dumt folk, inser inte vad de missar i sånna fall, för det är ju en riktigt trevlig häst! Folk tänker visst inte alltid så långsiktigt som de borde.

Jag tror jag ska försöka städa mitt rum idag, stora lägenheten städade vi ju igår innan tjejen kom, borde också diska lite. Det blir bra mycket disk på kort stund när man är tre, ujuj!

Menmen, det får duga som update för tillfället, har inget spännande att dela med mig. I'm so boring.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela