sagaarvidsson

18e juli

Publicerad 2009-07-18 17:58:57 i Allmänt,

Idag är min andra lediga dag denna veckan, imorgon jobbar jag själv igen. Sedan åker Elin till Finland på torsdagkväll, och så är jag själv i nio dagar. Tack och lov dock, så kommer jag få en del hjälp av Bettan, Sanna och Jojo under de dagarna, så det blir inte alltför hårt jobb i alla fall :)

Jag bara älskar tennis, det finns inget roligare att se på. Matchen mellan svennarna idag var riktigt bra! Jag höll precis som alltid på Söderling, men tyckte så synd om Vinciguerra när han hamnade under efter första set att jag faktiskt satt och hoppades att han skulle få några game. Och så vart det så spännande som det blev! Shit, jag trodde nästan han skulle ta andra set ett tag där, blev nästan lite nervös! Men det blev en spännande avslutning, klart värd match att se. Det enda trista är att jag som sagt jobbar imorgon då det är final. Hoppas Söderling kickar some ass imorgon!

Annars händer inte mycket, jag har packat en del idag inför flytten, men tagit det mest chill. Vi var in på Riddardagarna i Mariefred igår, men annars inget speciellt. Menmen, sånt är livet ibland.

Ha det!
Och grattis till Jeffa som joinar oss 20-åringar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela