sagaarvidsson

winds of change

Publicerad 2009-01-10 11:56:04 i Allmänt,

...Will winds of fortune bring

Jag undrar det jag. Nog känns det som om förändring är på gång allt, vet inte varför dock. Bara en känsla som ligger under ytan, att det är nu den tuffa perioden kommer börja, där Kati slutar ungefär. Men vi får se, min intution, eller hur det stavas, är inte den bästa... Jag hoppas jag har fel.

Red Apan och Abbe på rundbanan igår i det fina vädret. Det var underbart! Red sedan Pixman på kvällen och så Netta emellan. Gick inget vidare med Pix, jag tycker inte om att rida samtidigt som andra hoppar, det finns inget utrymme att rida dressyr på. Plus att jag ahde jätteont i ryggen, det känns bättre nu idag efter en het dusch igårkväll plus att jag legat och halvsovit fram tills för en halvtimme sedan :)

Men idag är det städning, diskning och tvätt som står på schemat. Min lägenhet ska vara i "representabelt" skick när Elin (som ska provjobba) kommer imorgon och kollar hur allt ser ut.. Ojoj.. hehe, men det blir nog bra!

Jeffa: Den Saga är int ehär just nu, men hon är på ingång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela